Veliki broj aktvnosti započetih povodom obilježavanja Međunarodnog mjeseca školskih biblioteka, “Čitanje za globalni mir i sklad/harmoniju”, te i Nacionalnog dana svjesnosti o bibliotekama u BiH, polako se privodi kraju.
Knjiga koju smo danas analizirali i obrađivali sa različitih aspekata na dva školska časa je knjiga Džordža Orvela „1984.“ Distopijski roman napisan davne 1949. sa svojim proročanskim vizijama poslužio nam je da razmislimo koliko duboko živimo „orvelovštinu“.
Na času Građanskog obrazovanja, demokratije i ljudskih prava promišljali smo o ovom romanu sa političkog aspekta, pod motom : Politika Velikog brata. Govorili smo o političkim sistemima, ljudskim pravima, propagandi, slobodi medija. Času je prisustovala i direktorica škole.
Na času Filozofije sa estetikom posvetili smo se ontološkom i gnoseološkom karakteru u umjetnosti na primjeru ovog književnog djela. Bavili smo se pojmom slobode.
Osnovna vrijednost pomenutih časova jeste realizacija ciljeva savremene nastavne prakse, tj. primjene medijske i informacijske pismenosti, koja podrazumjeva saradnju unutar kolektiva, međupredmetno povezivanje – korelaciju nastavnih predmeta kroz vođeno istraživačko učenje, inovativnost s ciljem isticanja važnosti čitanja i uloge školske biblioteke u izgradnji društva znaja.
Časove su realizirali porfesori Hatidža Omanović-Radmilović i Suad Alić sa školskom bibliotekarkom Aminom Abdulahović, a učenici su pokazali zavidan nivo znanja i kritičkog promišljanja.
Slijedi još veliki broj aktivnosti. Jesen u znaku knjige i čitanja se nastavlja… pratite nas.