U okviru UN inicijative “Youth 4 Inclusion, Equality & Trust”, UNESCO, kroz svoju Agendu u Sarajevu, organizovao je Simpozij edukatora na temu “Osmislimo obrazovanje ponovno 2030 (Four Quadrant Model): Nastavnici i bibliotekari oblikuju budućnost. Mogućnosti i izazovi u obrazovanju u digitalnom dobu“, 20. aprila 2024. u Sarajevo, u zgradi UN-a.
Ovaj simpozij imao je za cilj okupiti edukatore, školske bibliotekare, univerzitetske profesore i stručnjake iz Albanije, Bosne i Hercegovine i Srbije. Učesnici Simpozija su kroz grupni rad i diskusije razmjenili vrijedne spoznaje o mogućnostima i izazovima digitalnog doba, istražili sličnosti i razlike obrazovnih sistema iz kojih dolaze i primjenu informacijeke i medijske pismenosti. Usmjeren na perspektivu Zapadnog Balkana, događaj je istražio suradnički pristup poticanju konstruktivnijeg nastavnog okruženja, promoviranjem digitalne odgovornosti i osnaživanjem mladih da postanu informirani i odgovorni građani svijeta.
Bosnu i Hercegovinu na ovom značajnom događaju predstavljali su nastavnici i bibliotekari pet osnovnih i jedne srednje škole, tj. naše škole na poziv Instituta za društvena istraživanja Fakulteta političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, a na osnovu rezultata dosadašnje saradnje i angažovanosti nastavnika i bibliotekara ovih škola u projektima primjene medijske i informacijske pismenosti. Našu školu na ovom značajnom događaju predstavljale su naša bibliotekarka Amina Abdulahović i profesorica Amra Patković. Bibliotekarka i profesorica će stečena znanja i pozitivna iskustva praksi kolega sa Zapadnog Balkana nastaviti promovirati u implementaciji medijske i informacijske pismenosti u nastavnom i vannastavnom procesu.