IPD – Institut za populaciju i razvoj, organizovao je edukaciju usmjerenu na bezbjedno odrastanje i prihvatanje autentičnih vrijednosti kojoj je prisustvovalo dvadeset učenika naše škole. Oni su unaprijedili svoja znanja i vještine, osnažili lične kapacitete, te se uključili u mrežu promotera prevencije nasilja, zdravih odnosa i životnih stilova.
Obzirom da tokom adolescencije dolazi do promjene percepcije autoriteta, i mjesto koje su do tada zauzimali roditelji, nastavnici i zajednica preuzimaju vršanjci, uključivanje vršnjačkih edukatora ima niz prednosti:
• Grupa vršnjaka u velikoj mjeri može uticati na to koje ćemo stavove, ponašanje i vrijednosti usvojiti, odnosno definirati identitet. Isto vrijedi i za rizično ponašanje,
• obzirom da su učenici i edukatori vršnjaci, ne postoji generacijska barijera što olakšava komunikaciju,
• edukatora se doživljava kao osobu koja se susreće sa sličnim problemima i koja ih razumije.
Ponosni smo što naši učenici sudjeluju u ovim aktivnostima, jer osim što ih podržava u ostvarenju ličnih potencijala, ulaganje u mlade ljude garantuje stvaranje novih vrijednosti u društvu.