U okviru kontinuiranog provođenja projekta Interdisciplinarni pristup stvaralaštvu Behaudina Selmanovića jučer je u našoj školi upriličena još jedna u nizu aktivnosti – održan je sat kroz provedbu integriranog poučavanja i međupredmetne povezanosti Bosanskog jezika i književnosti, Hrvatskog jezika i književnosti, Srpskog jezika i književnosti i Geografije.
Osvrnuli smo se na umjetnost između dva svjetska rata, čitali eseje te iz ugla Geografije sagledali život i stvaralaštvo pomenutog umjetnika.
Satu su prisustvovale direktorica škole mr. Elma Alić-Šobot, Amina Abdulahović, bibliotekar, nastavnice Lejla Bušatlić i Altiana Hadrović.
Predmetni nastavnici Amel Korman i Emina Ćosibegović bili su u ulozi kreatora i organizatora aktivnosti, u okruženju u kojem su učenici samostalno radom dolazili do novih spoznaja.
Odlomak iz jednog eseja:
“Kroz međuodnos književnih djela Ponornica i Grozdanin kikot te Selmanovićevih ostvarenja očitujemo snažan animistički pokret stapanja čovjeka i prirode, modernizma i tradicije iz kojeg se rađaju poetizacija naracije, prenaglašena čulnost te čudesna i smirujuća slikarska gesta.”