U skolpu nastave iz predmeta Tehnologija slikarstva naši učenici kroz praktičan rad primjenjuju stečena znanja iz područja kopistike i slikarske tehnologije upoznavajući se s različitim materijalima i tehnikama koje su koristili stari majstori. Cilj je da spoznaju i razumiju šta znači tradicionalna gradnja štafelajske slike u svim fazama od pripreme određenog nosioca do nanošenja posljednjeg slikanog sloja i verniranja. Danas smo radili na zadatku izrade kopija na osnovu djela manirističkog slikara grčkog porijekla Dominikosa Teotokopulosa El Greca, koja su nastala za vrijeme njegovog boravka u Italiji i Španiji. Odabran je opus umjetnika koji u svom slikarstvu povezuje tradicije istočnjačkog bizantskog ikonopisa i zapadnog venecijanskog renesansnog slikarstva. Prožimanje različitih tradicija u konačnici je rezultiralo prepoznatnjivim slikarskim rukopisom, a može se pratiti i kroz analizu promjena u načinu rada i upotrebi slikarske tehnologije.

U prvoj fazi izrade kopije smo pripremili platno koje je u tri sloja impregnirano toplom otopinom tutkala te preparirano s tri sloja (dva gesso posne preparacije i jednim poluuljanim slojem). Na osušenu podlogu drvenim ugljenom je prenesen crtež u omjeru 1: 1 i fiksiran. Sljedeća faza je nanošenje imprimiture, toniranja podloge s prirodnim pigmentima: azuritom, biljnocrnom, sijenom, crvenosmeđim okorem, venecijansko crvenom pomoješanih s jajčano- uljnom emulzijom. Emulzija je pripremljena na osnovu recepture iz knjige Slikarstvo/ metode slikanja i materijali profesorice Metke Kraigher- Hozo, a sastoji se od žumanjka, ocata, štand i lanenog ulja. Slijede faze podslikavanja i slikanja jajčanom temperom i uljano-smolnim medijumom. Proces se odvijao uz stručno vođenje Ehlimane Hrapović Omanović i Lejle Bušatlić.